Pages

Tuesday, April 26

Gengblogger Dah Makin Mantap.Ada Chatbox...!

Pada sesapa yang taktau Gengblogger nih, website ni adalah dimana tempat para blogger baru dan lama mengpingkan depa punya entry terbaru. Kat sinilah aku selalu ping entry-entry baru aku selain networked blog mengpingkan entry aku di facebook secara automatik, memang sangat sesuai untuk meraih traffic yang banyak di sini dan jugak kita boleh tau entry jenis mana yang orang akan suka baca kat blog kita nih sebab dia ada macam button like yang mana setiap kali orang suka depa akan like, kalau tak suka depa akan tinggalkan jejak di shoutbox kita ataupon depa Alt+F4 saja.

Jadi kat gengblogger nih jugak la, ada banyak jenis journal yang boleh dibaca, dari cerita merapu merapan macam belog aku, cerita peribadi,kesihatan,gosip artis,kisah seram,kontest dan jugak resepi. Bak kata orang semua ada di sini, senang nak membaca kalau join tang sini, boleh tengok apa post terbaru, topik paling hot dan jugak boleh berkongsi masalah dan idea di forum.




Jadi sedang aku nak meng"ping"kan aku punya entry baru, kena masuk satu tempat di panggil "rumah" di mana kita punya entry baru yang dah link kan dengan blogspot kita tu akan naik kat sini, dan kita just pilih ja jenis kategori yang kita suka, paling aku suka kategori informasi, kenala dengan jenis belog aku nih. Kadang-kadang ada gak la aku post sikit sikit pasai gosip artis dan apa-apa lagi yang aku rasa sesuai.

Ok berbalik pada masa aku nak ping tadi tu, aku ternampak satu chatbox di bahagian bawah macam dalam gambar di atas tu, sebelum ni chatbox tu memang takdak, dan bagi yang rasa macam separa sedaq lagi, boleh tengok chatbox tu, aku pon tak reti guna lagi, bagi yang dah pro, boleh tolong tunjuk ajar, yang penting setail gak dia letak chatbox tu, senang nak merapu bersama blogger lain.

Sekian, harap maklum.

Ditaip Oleh,
Encik Amie.

1 comment:

Ahmad Uzair said...

gambar kucing saya..visitor kedua..

haha thanks kawan