Pages

Friday, April 8

Design Guitar Pelik.

Guitar,laki mana yang tak minat guitar, pompuan mana yang tak jatuh hati dengan pemain gitar ni..muhong besaq kalau hampa yang baca nih tak macam tu..

Keadaan zaman sekarang ni memang lagu nih, anda cool, anda hebat, anda ada band? berduyun-duyun marka yang mai gedik di facebook dengan ayat, " tq add, awak ni band kumpulan Hati Kental Band tu kan? Titew minat sarrngat derngan awk ni tauww.."




Beberapa ayat yang memuntahkan nasik lemak pagi tadi akan terjadi jika ayat tu ditukaq menjadi lagi menggila..Ok lah, jom tengok guitar yang super duper power maha pelik nih..



Penyodok




Guitar ni digunakan oleh mat-mat endon yang bekerja sebagai buruh paksa dan bila time rehat depa bolehlah guna penyodok merangkap gitar ni untuk menyanyikan lagu "Mas Joko"


guitar Tulang



Yang ni aku taktau nak kata apa,hahaha..agak-agak kalau letak kat rumah tengah2 malam ni memang pasang la kalau ada kawan-kawan yang agak penakut dengan hantu ni.


gitar kena tourcher



Yang ni amat nice bila time tengah malam kawan-kawan atau budak-budak penunggu tembok kat kampong rajin melalak, boleh guna menatang ni untuk dijadikan pengajaran, sesuai untuk guitar kapok,yamaha,ibanez mahupon gibson.

Rama-rama



Guitar ni sesuai digunakan oleh Ella ketika menyanyikan lagu rama-rama. Na'is..!


Guitar Kafeteria


Bagi yang memang stadi pasai seni persembahan di Universiti terkemuka di Malaysia boleh bawak guitar ni ke kelas untuk pembelajaran dan ke Cafe ketika ingin makan, tak payah susahkan makcik-makcik kantin kat situ nak cuci pinggan hampa, bawak pi guitar ni saja.

2 comments:

Abang Zam said...

kahkahkah..aku nak gitar penyodok tu boleh tak? hahaha

*aku ada buat segmen..kau tak juin aku lepuk..haha

mizan said...

haha...guitar penyodok tu balik buat sendiri pakai tali tangsi saja sudeh..

*aku dah juin, kalau tak dapat hadiah aku tibai rim Satria Neo hang..hahahahahahahahahahahah