Pages

Monday, April 25

Basikal Untuk Bercamping.



Bila semua barang dari China semua boleh di ciplak dan di cipta daripada barang elektrik sampailah kepada Telor Tiruan. Kalini bukan ciplak tapi ciptaan yang agak kreatif untuk orang yang suka berkhemah sambil berbasikal,kalau ada macam ni rasa aku, nak kayuh pi sampai ke Cherating pon takdak masalah, takyah buang duit nak tempah resort memahai, semua dah tersedia bersama basikal nih.









Tinggai kena bawak sleeping beg saja, semuanya dah ada dalam tu nak letak dapor gas ka hapa...di reka oleh Kevin Cyr.

6 comments:

hatiretak said...

tilam kt atas tu?mak ai..bagi kucing tidoq bleh la

Encik Amie said...

haha..tu dia letak sleeping beg ja kot, beda nak tidoq, dalam tu memang tak celus la nak tidoq..takpa2..nanti ada lagu satu basikal nak share kat sini.

Abang Zam said...

ahahaha...aku nak sebijik nak bubuh kat satria neo aku!

hahaha

Encik Amie said...

Zam: boleh2..hang nak ikat kat belakang terus pon takpa. baru ada gaya.

gEe said...

sng sgt klau nk pegi mne2 ni, tkyah nk pkir tmpat tdo..

Encik Amie said...

betul tu Gee, tapi kan aku rasala..hehehe..orang belakang yg tak sabaq mai bubuh kita dari belakang tu yg terok skit tu,