Pages

Friday, April 8

Aku,Udang Dan Wanita Bertudung.

Tengah dok online kawan aku yang KATANYALAH mirip sorang player Arsenal tegoq aku pasai keadaan tudung diatas kepala semua gadis muda di luaq sana yang la ni sangat havoc dan blink-blink sekali dan penuh warna warni semacam warna pensel Luna dah aku tengok...

Kata si Udang camnih.. " Weh hang tengok ni bukanka tudung macam artis-artis mahupon idola budak pompuan kat luaq sana yang tengaah hot dengan panggilan Hijabsters tu untuk golongan bertudung atas, bawah pakai legging jalan menonggek tu?"

Aku apa lagi, kelebek punya kelebek gambaq tu memang nampak agak nak dekat sama tapi masih belum sempurna..





Tapi untuk menyedaqkan anda diluaq sana dewngan cepat..amboih aku pon dah termelalot dengan pattern tulisan pendek budak la nih yang penuh dgn huruf "W" tu..

Cuba perhatikan betoi-betoi dan sila pertikaikan...

Chrstianisme

Muslimah

So apa lagi, lepas ni adik-adik atau akak-akak kat luaq sana boleh dah pakat p jumpa ustazah untuk bersembang pasai benda nih sebelum anda tersilap langkah.Jangan jadikan tudung anda serupa seperti gambar di atas sekali tu..Wallahhualam..mana tau takot-takot anda sedang terumbang ambing dengan dunia Hijabsters tu tiba-tiba ada yang kata "eh, hijabsters tu bukan hijab(tudung) di combinedkan dengan sisters(ahli agama org kristian) ka?? mana tau kan dan ada gak yang kata sebenaqnya kristian ni yang tiru kita,jadi semua ni takpa,akibat takpa semua serupa..jangan ban saya..ajak belanja makan nasi lemak boleh.Bagi ustaz kat luaq sana yang pandai hal ni sila komen di ruangan komen di bawah nih..

via syahirul.com

4 comments:

Abang Zam said...

ahaha..aku pun tak tau doh nak cakap camne..benda ni aku tak pasti lah..mmmm

Udangs said...

kena tanya uztaz azhar idrus

j.p polnaref said...

hmm. takde lah menyerupai sangat. pada aku okay je kalau niat memang nak tutup aurat disamping dapat bergaya.

kalau sebijik macam gambo sister tu lain cerita ah kot.

mizan said...

so..kena lari dari menyerupai lah kan..gud2..tq krna membantu