Pages

Saturday, March 5

Toilet.

Pernah masuk jamban dan tandas? camna rupanya bila jamban itu anda guna di tempat awam termasuk shopping kompleks mahupon dewan serbaguna dan hentian R&R..

Kadang-kadang ada yang elokkkkkkkkk..elok..dan eeeeelookkk..

Jadi kadang-kadang dok dalam jamban sambil buat muka serius ni bosan lah jugak kan? Apa kata sambil dok buat muka serius tu kita main permainan di dalam toilet,tandas atau jamban nih.

Jom kita tengok mainan apa dan iklan apa yang bagus untuk jamban yang aku rasa sangat kreatif penciptaannya.Kompem tandas ni akan sentiasa elok aku rasa dan kita takkan bosan bila dok lelama dalam tandas ni.Ada iklan gak tau dan memperingatkan kita pasai sesuatu benda yang aku rasa kadang-kadang kita takmau amik tau pon.


Ditandas ni anda sentiasa ditemani kawan walaupon tengah bersorangan..camna? ok dak? tapi kalau dlm tgh malam pon ada rupa camni dalam cermin..cepat-cepat basuh tangan dan nyanyi kuat-kuatlah kot noooo..


Pada yang tengah serius sambil kerotkan muka tu boleh try cara ni, melabur sambil berski..memang hebat..cam dok ataih gunung yang penuh dengan salji..agak-agak sejuk dak mata memandang..?


Agak-agak kalau kita berator nak guna,brapa lama di ambik masa utk sorang tu habis kencing...nak kena masuk bola dalam gawang gol dulu baru leh p cuci.


Yang ni iklan di negara cina yang mengingatkan rakyat dia pasai penggunaan tisu tandas yang mana akan sebabkan kehabisan pokok di dunia nih kalau depa guna..tgk la..tadak sapa pon guna tisu tu..aku rasa pakat calit kat seluaq la kot tangan yang tengah basah dan lembab tu.




Yang selalu dok buat gaya ni mesti dah paham kan?? ni kadang-kadang boleh buat anda ingat kot-kot tetinggai rantai kat dlm toilet tu..mana tau kan..


Ini mengingatkan kita yang kadang-kadang bukan semua orang mencuci tangan selepas melepaskan hajat memasing di tandas tu.


Pada yang punya skil mencelah di jalan raya,apa kata cuba mencelah di kon-kon ni.


Yang ni diletak kat satu toilet di Uruguay dimana depa saja nak bagi chick-chick kat sana yang agak sopan santun nampak macam gadis yang nakai..nakai lagu mana tak tau lah kan..

Jadi tu saja toilet yang ada utk aku share, kat Malaysia ni aku tak brapa nak jumpa lagi..dah lama tak jenjalan naik bas turun bas dan singgah toilet-toilet.

No comments: