Pages

Saturday, March 5

My BE in Nuffnang.



Setakat 3 bulan tulis blog dan 1 bulan mendapat pengiklan dari nuffnang. ni yang aku dapat setakat ni..walau pon sikit kena cuba tarik peminat dan pembaca lagi.

Apa yang best pasai nuffnang ni? aku pon tak berapa nak tau,just mengikot peredaran zaman saja tapi yang aku nak bagi tau, untuk penulis blog yang nak pakai iklan nuffnang nih dia kena jadi Glitterati baru boleh menjana pendapatan sehingga mencapai 70 peratus..kira Glitterati nih adalah ahli yang senang dapat duit banyak la.

Ini memang kompem sebab sblm ni aku ada letak iklan dari company lain selain nuffnang dalam satu blog dan glitterati aku dah kena tarik dan duit aku menjadi sikit disebabkan hal tu.

So bila dah jadi Glitteratti, orang dah ramai masuk, syarikat iklan dah mula start pilih, bolehla terus menerus menulis blog dan menggamit pengunjung dengan tajuk entry yang best dan jangan setakat tajuk saja yang best, entry kena gak best baru orang mau masuk, kalau tajuk lain isi lain tu tanda blog tu nak kena hack kot..heheh.

Jadi terima kasih nuffnang di atas kesudian anda.Nampak gaya ada satu lagi iklan, takleh la aku nak cash duit ni lagi..tak cukup lagi ni.

No comments: