Pages

Sunday, March 20

Taman Fairy Tales.

Taman impian zaman kanak-kanak semua gadis. Bila dah besaq jadi taman impian tempat nak buat kenduri kawin plak bila pakai baju cantik-cantik dan berada di taman yang cantik-cantik didatangi oleh dayang-dayang dan inang-inang.

Gadis mana tak mau camnih,hahaha..silap2 bakal isteri aku pon nak buat camnih gak. Punggah gak nih..mau makan modai agaknya.

Hahaha..apa-apa jom kita share sket mana la tau ada anak datok-datok yang nak buat taman cam nih kat umah dia. Hari ni hantaq proposal kat mak ayah sok designer dengan orang landskap dah tercegat kat depan rumah dengan 100 bijik lori membawak pokok.













Memang sangat best, tempat ni aku tak dapat cari tang mana, tapi dari gaya cam belah-belah china,jepun tak pun korea..daripada segi dia punya rekaan la. Memang hijau betoi..gambaq first skali paling best.

2 comments:

saya_arief said...

gajah memang comel.
:D

::fatihahanapi:: said...

cane buat pokok rupe ikan tergantung cam tu...adeh pening dok pk