Pages

Wednesday, March 23

Siapa Fatin Liyana?

Seorang studen di Bandung dalam jurusan main doktot doktot.hehehe..aku tau sikit saja pasai dia ni, baru mula kenai dlm 12 jam yang lepas selepas aku merobek segala macam blog yang ada di alam maya nih..

Daripada apa yang dapat dilihat dia seorang yang...memang rajin dok pi jalan-jalan, shopping-shopping dan jugak bagi sesapa yang bahasa inggeris SPM dia cukup makan cam aku boleh la baca kat dalam blog nih. Senang paham dan blog yang mesra alam.

Perbezaan dia dengan Hanis Zalikha...tidak perlu menjadi super model untuk kelihatan cantik dan pointer 3.92 tiap2 sem dapat nak bagitau kat public..gadis melayu yang bertudung dan ada fesyen sendiri.Mungkin sesapa yang baru belajar nak pakai tudung boleh belajar di blog ni cara mengikat tudung dengan kemas supaya tidak nampak bahagian dada anda yang gebu tu..ni sebab dalam blog tu ada tips untuk mengikat tudung atau shawls.

Apa aku merapu ni dengan kepala masih overdos akibat ubat selesema dan demam dan kepala yang masih lagi sakit.

Nak tengok rupa dia semanis mana?



Nama yang di bagi Fatin Liyana

7 comments:

Kumbang Jingga said...

aku kenal dia ni sebelum dia buat blog lagi hehehehe..dia femes kat network social mcm friendster dulu.time tu muka dia sgt comel sbb masih budak2 heheh.budak cun biase lah kan hehehe

mizan said...

yeka.hahaha..aku baru tau kot..besala..aku pon budak baru lagi dlm industri menaip di alam maya ni..jadi kena la belajaq menyelongkar sikit2.

Taufan Bin Ribut said...

muke market mane tak jadi sume tergile wow...

mizan said...

hahaha..jgn jadi gila..aku tak tanggung..kekeke..check otak sblm masuk page dia..buat2 mata rabun skit

Admin said...

Salam.
Andai anda tak tahu, Fatin Liyana pernah dijadikan satu topik hangat oleh seorang blogger hingga menimbulkan kontroversi. Isu tudung adalah menjadi intipati insiden tersebut.

Anonymous said...

die femes sebab kite bole kenal pribadi die dari penulisan nya sendiri..macam kenal dlm real life kalau baca entry die kan.kan..

mizan said...

wah2 btl2 pnya knai cik hani diew ni.