Pages

Thursday, March 10

Peti Sejuk Yang Cool.

Peti sejuk...hurms..apa yang bole dibuat kalau peti sejuk tu sebesaq limosin 10 tayar ataupon setinggi kabinet dapur.

Yang ni beberapa peti sejuk yang aku rasa ada separuh bole kita guna time terdesak dan sesak..memang agak ok kot.

Peti Sejuk Transparent



Amat berguna bagi yang memang malas rasa nak buka peti sejuk ketika balik rumah dan nak cepat..sebabnya sebelom bukak dah bole nampak dah apa yang ada dalam tu,dan bila bukak just ambik ja apa yang kita dah betoi tau tang mana kedudukan benda tu.


Peti Sejuk Keluarga



Pasai apa aku letak nama ni? Sebab peti sejuk ni dikhaskan untuk berapa orang dalam rumah dan yang jenis malas share, aku rasa ni sangat sesuai untuk kawan-kawan kat luaq sana yang bujang dan dok dirumah sewa tingkat 21..amat berguna nih.

Peti Sejuk Untuk Blogger Dan Kaki Game(USB Fridge)


Yang ni memang sesuai, tu pon muat-muat satu ayaq tin ja..kalau jenis kuat makan sushi tu aku rasa bole letak sushi dalam 6 ketol kot..berguna ni termasuk cam aku..hahahaha..cucuk terus ke USB port utk kesejukan berkekalan.


Kereta Punya Peti Sejuk.


Bagi pemandu berhemah macam orang yang rajin bekerja di luaq termasuk abang Side Supervisor,kontraktor buat longkang, atau sesapa saja yang rajin bercuti ke tempat jejauh dan rasa cam tak sempat nak berhenti bole pakai yang ni, aku try cari yang ada jual kat malaysia cam ni tapi tak jumpak lagi..kalau ada..pasang..bawak satu dozen ayaq tin letak dalam bonet kereta..agak-agak makan minyak kuat dak boh benda ni? sori sy menjadi pemandu kereta baru nak masuk 2 tahun.

Peti Sejuk Teloq Google




Peti sejuk ni aku taktau rupa bentok dalam dia tapi aku rasa sesuai untuk kita yang dok dalam bilik bujang ja kot..kuantiti kecik ja ni yang boleh di isi dalam ni..tapi takpa..comey gak neh.

Jadi camna? ada yang teringin atau memang dah lama cari peti sejuk berkualiti dan nak bagi hidung tinggi depan kengkawan? bole cuba mencari dikedai elektrik berhampiran termasuk Seng Heng mahupun kedai Ah Kim.

3 comments:

Greenlava said...

Peti sejuk kat rumah saya biasa-biasa je, tapi tetap cool. Nama lagi peti sejuk kan? :)

Abang Zam said...

yang transperent tu abang rasa cm tak sejuk je..

olala said...

kreatifnye