Pages

Monday, March 21

Miera Liyana Minta Maaf..Tapiii..

Ada tapinya, Tapi tersebut ditemui daripada pengakuan minah nih. Memang cool gila cara dia jawab...hahaha..

Pada yang tak tau sapa miera liyana nih boleh klik tang sini untuk refresh balik apa yang dah terjadi sebelum ni Miera Liyana 18PL.

Sudah selesai baca dan tengok?

Ok..miera liyana nih dah pon memohon maaf disatu akhbar bernama Mstar, sapa tatau boleh selidik di google, dan dalam mohon maaf tu dia kata..

"Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi. Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini. Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang. Saya bersedia menerima teguran orang ramai dengan terbuka tentang pakaian saya ini dan berjanji tidak akan melakukan kesilapan yang sama"

Bila dia kata tak sangka plak bila pakai jadi camnih, kalau saya pakai tiub tak nampak cantik plak..hahaha..

Ni sengaja mintak maaf bagi menutup mulot yang banyak terlopong bila tengok gambaq nih ka apa..ish3..cara nak mintak maaf pon kena kaji balik nih. Ini sudah membuatkan banyak pihak nak mengata lagi ada la bila baca statement camnih. Nampak sangat sengaja nak pakai lagu tu.

Apa-apa pon..tuan-tuan dan puan-puan yang boleh menilai.




Kalau dia janji dia pakai tiub saja lepaih nih..lagi pasiaangg...

Via mStar dan BeautifullNara

2 comments:

Ashira Muslim said...

mmg sgt canteklah!!!superb hohoho

inzal. said...

xde hal lah. kubur memasing beb.