Pages

Tuesday, March 22

Kempen Baru Lagi..??



Terima kasih Nuffnang dan pengunjung blog saya kerana telah memastikan blog ni terbaik di hati anda, kalau nak kira pageview aku yang dulu sampai semalam, memang laku macam pisang goreng panas dicecah dengan sambal. Laku habis.

Hahaha..semalam saja pageview untuk blog nih dah mencapai kepada 1000 pageview memang hot habis lah.

Check punya check pagi tadi aku tengok ada dapat lagi kempen baru daripada company insurans terkemuka bernama Prudential. Jadi lepas ni kalau anda melayari blog nih dan nampak Maxis Nokia E7, AXE Police dan Prudential, tulah aku punya kempen untuk bulan nih, baru lepas ja dapat kempen iklan untuk maxis dalam beberapa hari lepas dapat lagi satu iklan.

Memang bertuah sungguh aku bulan nih. So apa pun terima kasih Nuffnang kerana men"support" aku selama nih dengan sentiasa menjawab pertanyaan aku di website nuffnang tu.




Sapa nak tau camana nak dapat job daripada maxis mahupon company apa2 di bawah nuffnang untuk review produk depa macam hanis zalikha dok review pasai henpon kat blog dia mahupon di blog Obefiend tu yang sekarang tengah meletop dok review henpon Nokia E7 tu..? aku da dapat cara..hehehe..tapi nak ckupkan kuota yang kena buat nak bagi dapat invitation dari pihak-pihak pengiklan tu la yang aku tak nampak lagi ni, masih samar-samar lagi. Pada sesapa yang nak tau, kena la vote dengan mengkomen kat aku punya entry ni, kalau ada 20 orang nak aku cerita. Aku akan cerita, kalau tak sampai..maksudnya aku simpan ilmu ni sorang2 saja la.


ada berani???

2 comments:

Abang Zam said...

untung la dapat campaign..senang je kau dpt BE
haha..

mizan said...

em..kalau nak tau, sy start dapat kempen sejak buat blog sy pada bulan 12 dan kempen sy dapat awal minggu pertama bulan 1 tahun ni, stakat ni BE tak putus-putus lagi nih..alhamdulillah la..setiap kempen yang pergi masih ada lagi yang masuk mengganti.