Pages

Monday, March 7

Iklan Punya Poster Yang Agak...Kreatif.

Kalau nak tau kena la tengok sendiri..Aku pon Seriyau nak cakap banyak-banyak sat lagi ada yang salah tafsir payah plak..mau kena bambu aku sat lagi..

Hehehe..selalu kita tengok iklan di Malaysia iklan yang gambaq biasa-biasa ja,takda yang sepesel..tapi yang ni dia punya iklan lain macam skit.

Depa ni wat iklan ikot kesesuaian hati depa dan boleh tarik minat pelanggan,tak pecaya jom kita tengok..


















CAmana? ok dak?

1 comment:

Abang said...

hahaha..kool lah..M'sia xde yg kreatif lg...

"Click Click"