Pages

Sunday, March 6

Gambar yang menang anugerah foto.

Teringin gak kan nak tengok gambaq style mana yang seringkali di pilih oleh juri sebagai gambaq terbaik untuk contest apa saja yang berkaitan dengan photo.

Aku pon tak tau camna depa tengok dalam gambaq tu yang bleh melayakkan photographer tu menang hadiah mungkin sebuah cerek elektrik mahupon sebijik kamera mahai-mahai cam digunakan dalam filem I Am NumberFour tu.

Memang menarik gak gambaq yang dikategorikan sebagai pemenang nih, aku rasa kita semua boleh buat janji pandai shoot, kalau cara ni kena cari kamera DSLR gak la satu. Mana tau ada rezeki boleh bawak balik sebijik laptop Vaio cam member aku di facebook tu dapat. Kan2? tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia hanya hang tuah yang bertuah.

Apa lagi,siapkan la kamera anda tak kira dari henpon ataupon hanya kamera kodak. Janji gambaq diambil punya kualiti tersendiri.


















Macam mana? takpayah terlebih possing sambil buat muka muncung,amik gambaq dari ataih sambil buat peace mahupon amek gambaq dok makan sambil menggunakan duit tajaan ketika anda masih belajaq.Mungkin anda menang di hati peminat anda tetapi gambaq anda tidak ada kelas.Gambaq candid pon bole menang..amik saja gambaq yang natural beauty atau pon orang kata gambaq yang ada nyawa dan feel yang akan buat orang tengok dan menusuk di hati.
Jangan sampai anda dinobatkan sebagai "You are not a photographer,you just have expensive camera" pernyataan dengan Quote tersebut dicetak terus daripada Blog Hanjeng, sesapa tatau blog ni apa? klik saja nama blog ni, anda pasti akan terasa jika anda salah seorang yang memang rajin buat keja-keja budak baru nak "UP" camnih.

4 comments:

Unknown said...

tbaik~

peace289 said...

gambar-gambar candid yang memenangi anugerah...
seni....

sweetpearl24 said...

owh...entry yg baek... teringin nk amik gmbaq mcm tu.. =)

mizan said...

thanks coz ckp terbaek.
peace: memang candid..hahaha

encik wani: blog anda punya gmbaq pon memang terbaik gak.