Pages

Thursday, March 17

Dapat Rezeki Lagi Dari Nuffnang.

Alhamdulillah selepas tamat tempoh iklan Celcom,Lg,dengan Milo HotFuzz tu aku dapat lagi tambahan satu lagi iklan yang ditaja kalini oleh pelopor yang tak asing lagi di Malaysia iaitu syarikat Maxis dengan iklan yang dibagi nama Maxis Nokia E7.

Jadi kempen yang aku dapat ni termasuk AXE Police tu jadi 2 la iklan skarang dibawah entry aku yang paling baru, jadi sesapa nak beli talipon bimbit E7 tu aku penah tulis pasai handphone tu dan aku rasa memang sempoi gak la henpon jenis tu bagi yang nak jimat duit takmau beli henpon iphone 4 tu.

Nak tau plan pasai henpon nih? boleh kelebek kat bawah ni.





Jadi bolelah try p belek2 kat kedai atau kiosk maxis berdekatan dengan rumah sewa anda, dan jangan lupa bila loan masuk terus beli. kehkehkeh.

Terima kasih nuffnang dan Maxis.

No comments: