Pages

Wednesday, March 9

Cawan Chantek Yang Boleh Dimakan Sambil Minum.

Cool..sebab cawan ni nama dia Jelloware dan kadang-kadang di panggey Jello bukan Jeniper Lopeh ok, yang mana dibuat khas menggunakan agar-agar untuk satu competition..toi ka dak aku tatau la aku eja tuh, sori english broken.Cawan ni mempunyai perisa tersendiri dalam 3 perisa..nak tau? kena la p tgk2 kat website aku share tu.

Jadi dengan cara ni depa nak kita sentiasa pentingkan alam dan tak guna cawan-cawan plastik yang selalu di guna di mana kalau guna akan menyebabkan keracunan kadang kala..tapi slalu aku dok minum guna cawan plastik setakat ni ok lagi la..takda yang tak ok lagik.

Jadi aku share gambaq bersama link untuk sesapa yang memang minat nak try buat agar-agar punya cawan yang aku tengok agak lentik gak la bentok dia.






Via Jello Cup

1 comment:

Anonymous said...

Yang ni diperbuat dari apa selain rumpai laut ?