Pages

Thursday, February 17

Pelik,Cool,Hebat,Kreatif..yang mana sesuai utk makanan kat dlm ni?

Aku sendiri taktau nak pilih yang mana satu nak letak..jadi aku letak semua tu la.

Hampa sendiri boleh komen kalau suka,rasa pelik,hebat,kreatif dan rasa sebagainya di ruangan komen entry ni.

Nak tau apa yang aku kata ni?

Jom kita usha sat dan hayati dia.



Agak hampa ni apa? kek? bukan..ni kueh bulan yang diproduce oleh Starbuck China, agak-agak la brapa puluh harga untuk rasa sekeping kueh bulan neh.




Dulu kecik-kecik zaman darjah satu sampai 3 bawak bekal sendiri siap ayaq punya bekas macam talipon bimbit tenggalung tengkorak anjing tu..haha..Tapi makanan dia tak penah mak aku hias secomey lagu ni, agak2 brapa lama nak mengebat tunjuk bekal camneh kat kengkawan baru boleh makan??



Pada yang rajin memasak dan nak buat mushroom mario, boleh belajaq kat link bawah ni..comey gak nohh..(link)



Ni nama dia Swiss Chocolate Knife, penah tengok kan pisau Swiss yang selalu dijadikan keychain atau apa saja yang berguna untuk orang yang suka p camping tu..ni bila tak bukak pembalut dia 100% memang akan ingat pisau betoi2 pnya tu.Harga dia $3.25



Ni bukan roti biasa tapi healer punya roti ni, sesuai utk kesihatan anda,hahaha..ni adalah Toath Bandage, sesuai diguna untuk luka-luka kecil.




Ni bukan kasot Nike yang biasa, kasot ni sungguh power dan sesuai diguna jika anda begaduh dengan teman lelaki anda, boleh makan sebab ni adalah sejenis coklat yang didesign serupa kasot.


Ni adalah kek perkahwinan berdasarkan game Mario..comey lotey..sayang nak potong nih..agak2 tereyak gak la sambey potong kek neh bagi yang sensitif sangat pada benda-benda comey cam ni.


Ni adalah Cupcakes versi iphone yang mana telah menang di NYK pada satu pesta apa ka nama aku tatau la..tapi..memang comel..pada yang tak suka kawan2 baca mesej dia boleh telan terus cupcakes model message inbox tu.




Ni bukan Bunga Kobis biasa yang diletak pewarna tapi betoi2 punya bunga kobis atau Cauliflower nih, dicipta sebegini rupa oleh sorang saintis yang mana depa kata berkhasiat utk dimakan.Nak tau lagi lanjut check kat sini.Kobis Kaler Ungu

No comments: