Pages

Thursday, February 17

Bunuh Mak Sebabkan Playstation.


Make this guy kill his mother



Gila babeng dah kalau lagu neh punya perangai..tapi memang ada pon..tambah2 mati disebabkan game pon dah banyak cerita dah kita dengaq..

Ni plak pasai Playstation sorang budak 16 tahun bernama Kendall Anderson berumur 16 tahun yang mana dia telah dijatuh hukuman oleh mak dia neh pasai dia kerap sangat main game sampai tak buat keja skolah la kot,dah tu bertegang mulut la dia ngan mak dia dok keja gadoh pasai benda nih. Cara pembunuhan yang dia lakukan ni adalah apa bila dia gunakan "Hammer" iaitu sejenis penukul dan bukannya kereta besaq gedabak yang dibawak berjalan-jalan tu ya, dia membunuh mak dia masa mak dia tengah sedap tidoq mimpi jadi heroin berlakon dengan The Rock.

Ayat yang paling sadis lepas dia dah dijatuhkan hukuman oleh mahkamah yang dia kata ialah :Kalau boleh, saya takkan melakukannya,saya rindukan mak saya dan dia sorang saja yang mengambik berat pasai saya"

Kesian aku tengok. muka budak tu "da-oh" sangat aku tengok..hahahaha

p/s: da-oh tu lebih kurang macam lengai..

No comments: