Pages

Monday, February 21

Kad Perniagaan atau Business Card yang menarik dan cerdik..

Slalu tengok kad lawa-lawa ja kan siap ada kaler yang menarik hati..

Tapi semua hanya dari kad atau kad manila atau lagi hebat sikit kat signboard..hehehe

Yang ni aku rasa sempoi dan makan modai gak kad nih..dan memang menunjukkan identiti orang yang bagi kad tu..tak pecaya? Jom ikot aku jumpak pemilik kad ni.

Firstly nak mintak maaf kalau nama dalam gambaq ni tak brapa nampak sangat..tak dapat nak edit..makan masa nak bukak photoshop..kekeke.



Dah baca kad ni punya nama dan apa dia punya job? Cerdik dak? awai2 dia bagi untuk orang yang nak amik dia jadi trainer pon dah di train siap2 dah..


ooo..patotla malam tu masa birthday si polan kawan aku tu..aku tiup belon tak kembong2..sebab masih ada pnyakit ni agaknya..




Kad ni plak sempoi gak..bukan business kad aku rasa tapi cam kad yang boleh hampa rendam dlm ayaq dlm gelas kecik di atas meja pejabat dan akan tumbuh pokok..hehehe
Nak tau lagi lanjut camna berfungsi bolehlah try klik link nih.
Another bloomin Designer



Yang ni pon apa kurangnya..boleh buat hobi kalau ada kad-kad yang camnih..Bagi yang nak bukak perniagaan atau nak buat kad bolehlah cuba cari-cari idea untuk bagi nampak menarik.

No comments: