Pages

Tuesday, February 22

Art di atas jalan,dinding atau tempat pejalan kaki yang Berseni.

Ini baru seni..seni itu indah bak kata orang seni bukan seni menghalalkan cara..Kalau lukisan cam ni mungkin tempat cam ni akan dijadikan seni warisan negara atau tempat kunjungan patot geng pendatang asing dengan izin pihak berwajib untuk mai kelebek apa ada kat negara kita neh..

Mungkin ada tempat cam nih tapi masuk tak brapa ramai yang tau lagi kot..aku rasa penah nampak satu lukisan masa naik LRT kot..di dinding di mana sungai ditengah2 tu..serius lawa depa buat lukisan di tengah kotaraya abah depa.

Untuk tak byk cakap jadi jom kita tengok dulu apa yang aku dok muhong hampa ni..

tuuuudiiiiaaaa..


Gambar seorang gadis yang rambotnya ala-ala daun hijau.."anda sedang diperhatikan"


Budak ni tak takot ka dok kena suloh dengan UFO tuuu?? Mau dia angkot tak jmpak dah macam cerita Skyline tu..hahahamakan otaaakkk



Ini bukan Bungee Jumping..betoika ejaan aku tu..heh..ni adalah lukisan terjun tiruk.





Rerumput dijadikan bahan untuk cheerleaders ni beraksi di tapak pejalan kaki


Paip ini tidak mengeluarkan air.



Ninja turtles punya lukisan yang lapaq atau tengah sangap sangat nak amik pizza tu.


Agak-agak kalau pintu kerumah Michaelangelo nih di bukak adakan kakak pembeli sayur tu akan jatuh?


Ini bukan pembunuhan,diminta encik CSI Miami tak datang kesini.


Anak sapa la neh main papan gelongsoq sambey tiup belon hasil mak dia bancuh dengan sabun Fab serbok cuci baju skolah tu.


Ini dipanggil "Street Smoker"

Camna? Ada gaya ka lagu ni. akan ada pertambahasan bahasa kesat dan makian dak kalau ada lukisan ni kat memana bangunan??Mungkin akan ada yang akan amik gambaq buat mulot itik atau peace 2 jari dan upload terus di Facebook.com.

3 comments:

sembil9n said...

seni itu global

NikiSa IzAS said...

suka semua pic di atas..

amie said...

suka ka? try la buat satu kat rumah..hehe