Pages

Sunday, February 13

{Gambar}Nokia+Microsoft=henpon konsep model baru. akan keluaq atau tak?



Semalam aku crita pasai nokia gabung dengan microsoft..hari ni nak bagi tengok model yang microsoft tengah cipta untuk nokia punya henpon nih..aku pon tak baca lagi artikel dia..saja buat kepala tahu saja ni..

jadi nak share la bagi pakat2 tengok sikit rupa bentuk yang "mungkin" akan keluaq di pasaran mungkin gak di akhir tahun ni lah kan.

Jadi pakat-pakat la tengok henpon yang dikatakan di ubah dan digabungkan dari model nokia n8 dan c7 menjadi sebuah gadjet yang agak nipis tirus dan sebagainya..

Nak tau lagi lanjut baca disini :

Exclusive nokias windows phone 7 concept revealed


Nokia Microsoft Concept Phone Leaked

1 comment:

Zyash said...

Suka2..agak2 harga dia berape la yer...xpe..kita tunggu harga jatuh berkilo2..hehe.
HEARTBEAT Tambah Pendapatan Selain Nuffnang
INCOME HEARTBEAT SETELAH 5JAM