Pages

Tuesday, February 15

ApaSajaJadi-Pita Pelekat Yang Akan Disimpan Dalam Kotak Kaca.



Tape untuk melekatkan sesuatu cam hadiah ka, kotak yang dibungkus ketika nak berpindah atau apa saja yang boleh diguna selalunya berwarna cekelat atau itam ja, yang ni plak sangat kreatif siap boleh kita guna untuk belajar atau apa saja.

Tak percaya boleh tengok dalam ni.

Autobahn Tape Kit



Kalau anda malas nak belikan alat permainan mahal untuk anak anda yang baru setahun jagung atau 2 tahun ho-ho-horlicks bolehlah beli yang ni..tapi gamak ka nak bagi dia tape satu rumah..


Magic Light Tape


Tape di atas sesuai untuk anda yang gemar bersosial di kelab-kelab malam dan juga sesuai untuk penunggang basikal ketika waktu malam...jimat duit sikit pakai ni, kompem semua orang nampak anda di atas jalan mahupon di kawasan gelap mana yang anda pergi.Jangan pergi lorong gelap..bahaya tu.


Everything is Ok Tape

Selalunya kita akan jumpa di tempat seperti kebakaran, pembunuhan, atau apa saja tempat kemalangan yang berlaku pihak polis akan melekatkan pita pelekat untuk bagi orang ramai tak masuk kesitu tapi dalam dok pelekat tu ada gak yang menceroboh jadi dengan pita pelekat camni orang ramai akan cool saja..takkan amik pusing apa yang terjadi..betoi ka?

Shut Up Tape

Pita yang amat sesuai sekali untuk filem penculikan atau untuk penjenayah..

Michael Jackson Packing Tape



Sesuai untuk peminat michael jackson belajar tarian yang dipanggil "berjalan diatas bulan"..

Aksesori Wanita Tape



Kakak-kakak yang tak mampu beli barang kemas Zhulian atau jam tangan mewah boleh menunjuk ni di depan kawan2 anda..mungkin akan ada ambulan mengambil anda ketika majlis keramaian kalau anda memakai ini.

1 comment:

nabilah_2908 said...

hahaha...tertarik la dgn aksesori wanita tape...

boleh jadi trend terbaru... :P

jom ke APA KATA HATI pulak,
SALAM MAULIDUR RASUL