Pages

Tuesday, February 15

Apasajajadi-Cute Smart Car Punya Rekaan.



Smart Car..seluruh dunia buat kereta camni yang memudahkan hampa pi kedai untuk beli teloq, bawang, bawak bini jenjalan makan angin dicampur asap dan bauan dari lori sampah di pekan-pekan besaq tak kira la di mana saja.

Ni ada beberapa konsep yang aku jumpa kat website ni yang agak comey gak kereta yang depa reka neh..boleh tahan kalau nak bagi orang ramai tengok sampai juling mata..

Smart Car Jenis Kereta Kebal.


Konsep ni didatangkan dengan video test drive dia di youtube...sesuai untuk misi mustahil tuan lembut mencari lembu hilang di dalam hutan.


Smart Car jenis Big punya


Yang ni kompem orang tak berani nak tegoq atau pon nak potong..hahaha..macam-macam sunggoh depa punya style nih..

Batmobile Smart Car

Cerita ni dicipta oleh tuan punya dia untuk impresskan penerbit filem Batman untuk amik kereta ni sebagai depa punya kereta dalam filem Batman tu.
The A-Team Smart Car

Dah tengok movie A-Team? kereta model ni jenis mamat Negro yang pakai tuh yang last skali dia jadi baik tak mau tembak orang dah dan paling takot naik helikopter..hahaha

Sempoi kan design dia..memang cute dan kecik..sesuai untuk pemandu yang memandu secara berseorangan atau berduaan..hehe..nak lagi sempoi? tengok bawah ni khas untuk pasangan kuat bercinta atau pasangan yang nak kawin..p la cari kereta ni..baru ushiiii..

No comments: