Pages

Wednesday, January 26

Sejarah Social Networking..anda perlu amik tau.

Sejarah bermula ketika buku sejarah mula diterbitkan dan sejarah negara-negara bersekutu atau berpuak ditubuhkan. Dari situ, bermulalah sejarah permodenan,zaman gelap dan lain-lain lagi.

Jadi pasai Laman sosial ni plak pon lebih kurang camtu la..dia pon ikot era zaman macam sejarah-sejarah yang lain jugak tapi ikot arus kemodenan la.Jadi untuk yang rasa nak tau pasai perkembangan dari mula benda ni semua dicipta dan direka serta dibentuk dan jadi kukuh macam apa yang ada sekarang ni. boleh tengok panduan pada apa yang aku letak kat bawah ni dan cuba pahami..Malaysia pon termasuk dalam ini sejarah, hebat bukan? Friendster hasil cipta dari orang malaysia sendiri..takkan tak hebat bila FRIENDSTER diakui di dalam website luar negara sendiri.

The History of Social Networking
Via: Online Schools

Link di atas adalah hasil penemuan aku yang memang secara langsung website ni bagi orang yang baca pasai benda ni untuk sharekan benda cam gini.

Jadi apa tunggu lagi..boleh berjayakah dRbook sebagai satu lagi produk bukan ubat jerawat dan ubat pengurus badan tapi website untuk penduduk malaysia bersosial dan berjayakah mencapai berjuta peminat dan pengguna website tu.sama sama kita tunggu kemunculannya.

3 comments:

Unknown said...

tak saba nak sign up drbook2u
hahahaa

mizan said...

hahaha..hari2 aku lalu depan kedai dia nak ke port aku melepak..dah naik jemu dah..siap bukak kedai juai barang komputer lagi.

Din said...

hahaha ni bila plak org msia buat friendster nii