Pages

Thursday, January 6

Online Shopping..

Untuk kepada sesapa yang kaki shopping, baru dapat bonus dari ASB atau memana badan saham yang berkaitan ataupun tengah dok mencari barang2 untuk di buat hantaran perkahwinan boleh cuba try satu website yang aku rasa bagus untuk golongan-golongan yang mampu milik dan tak suka jenama dari US.

Okay untuk cerita dengan lebih lanjut, pemilik website ni sekarang sedang bekerja di U.S dan memula dia bukak perniagaan internet shopping ni adalah untuk sesaja ja dan sekarang dah makin menjadi plak so dia try untuk buat business yang mungkin kita rasa bagos tanpa perlu beli tiket kapal terbang untuk terbang ke sana.

Pemiliknya sorang gadis muda bernama Anis yang merupakan graduan dalam bidang Finance, Accounting and Management, dan kalau nak tau barang2 yang dia jual agak menarik perhatian pada sesapa yang minat pada jenama besar-besar dari luar seperti Guess, DKNY, FOSSIL,Levi's dan yang lain2.

Barangan yang dia jual kompem dari US dan buat masa ni memang dapat dipercayai sebab sorang kawan aku dah penah try beli barang ni dari dia.

So di sini aku nak letak sikit barang-barang yang dia jual dan harga mungkin amat berpatutan pada yang rajin bershopping barang2 camni, So apa tunggu lagi kakak-kakak yang nak kawin tu meh la kelebek.







Bagi yang nak cuba order dan tengok banyak lagi barang mampu milik utk dibeli bolehlah klik pada link bawah ni untuk masuk tengok-tengok dan terus order di website dia:

Jualan Mega.wordpress

No comments: