Pages

Sunday, January 30

Icon Call Di Profile Facebook




Icon ni dah tersiap di pasang pada beberapa Profile facebook di sesetengah kawasan atau negara yang ada benaqkan depa punya rakyat pakai Facebook.

ada rumors sebelum ni mengatakan facebook tengah cuba dia punya VoIp secara sendiri atau secara tunggal tanpa penglibatan pihak kedua atau ketiga seperti Google Voice atau Skype.

Sebelum ni pengguna Facebook boleh mengcall kengkawan facebook dengan hanya menggunakan applikasi Skype secara langsung di facebook, dan sekarang ni mungkin Facebook tengah dok membuat satu lagi transformasi dia punya website untuk lagi maju dan mendapat ranking nombor 1 tahun ni dengan menambah Call Button untuk kita senang menyembang dengan kawan-kawan di atas talian.

Jadi buat masa ni Call Icon tu belum lagi boleh digunakan secara 100% dan hanya terpapar camtuh saaja, jadi untuk kita tau lagi lanjut kena la tunggu dia punya berita daripada pihak Facebook sendiri dan aku rasa depa tengah test benda-benda camnih sebab depa memang da dapat engineer hebat kalau tak camna depa boleh dapat engineer dari google dan mozilla utk tlg buat handphone facebook punya application.

Boleh cuba link ini untuk berita yang lebih padat.

Facebook Voip

Facebook Voip Call>

No comments: