Pages

Sunday, January 30

Guna line celcom dapat Blackberry Torch kaler Merah.


Sempena dengan hari ahad yang mulia lagi indah sebelum subuh ni, aku nak perkenalkan satu lagi promosi dari celcom untuk dia punya pelanggan baru.

Buat yang nak tau iklan aku di header blog ni ditaja oleh pihak Celcom jadi nak gebang skit pasai promo ni.

Sesapa yang berminat dan nak beralih angin dari pihak telekomunikasi punya syarikat yang nala karuppan punya besaq ke syarikat yang terkenal dengan iklan masa aku skolah dulu iaitu " Awak nampak birulah..", sapa tak ingat kan dialog tu, gadis yang jadi gadis biru dalam iklan tu nama dia Mona Hafiraniza. boleh google kalau mau.


Jadi berbalik pada promosi tadi, Celcom telah menawarkan kepada pengguna dia yang akan mula mengsign-up utk memana pakej pelan samaada pelan eksekutif atau pelan celcom bizz.

Jadi sesapa yang dah signup antara tarikh 20 January hingga 18 February 2011 akan mai ni tak lama lagi, boleh check diwebsite depa nama-nama para pemenang untuk peraduan ni. Dapat blackberry Torch kaler merah kot..pergh, garang kot nanti tunjuk kat kengkawan cam dalam gambaq di atas tuh..

Kompem aweks-aweks kat sebelah meja dok melirik menggoda saja menengok anda menekan talipon tuh sampai pakai memana plan yang telah didaftar tu. Hebat kan?

Apa tunggu lagi, pi la pakat2 daftar pada yang memang dah lama nak daftar untuk beli henpon Blackberry kat Celcom nih dan mungkin anda berpeluang dapat sejibik lagi yang tengah hotschick.

Boleh merujuk di link dibawah ni kalau nak tau dengan lebih lanjut terma dan syarat dia.

Blackberry Merahnya Makngah

No comments: