Pages

Thursday, January 27

Beberapa App Iphone yang sempoi.

Sori kepada pembaca di sini yang pakai model nokia bukan smartphone dan blackberry. kalau ada pasai henpon hampa tu akan aku letak kat sini skali..sabaq sat noh kawan2.

Ni adalah beberapa senarai mantop list bagi applikasi iphone dan ianya kena bayaq tapi ada dlm website yg tulis benda ni free, aku masuk dalam web apple dia kata 0.99sen plak..tak paham la..yg kata free tu suh download di itunes.

Bawah ni aku bagi dia punya gambaq sekali dgn link website utk senang hampa review.. coz banyak sangat nak kena cerita pon letih gak pasai spec dia. pakat2 boleh tengok dan paham sendiri kot.Sila pakai google translater kalau tak paham.

MotionX GPS




Motion GPs


Fring

Yang ni aku suka dia punya software, hpon aku penah dah try buboh tapi tak jalan sbb masa tu plak pakai internet cemey@free sama tu yg tak jadi agaknya, tp pada kawan2 yang nak try memang aku suh try ni, boleh pakai untuk blackberry gak rasanya dan boleh chatting di facebook kot.Tapi yg ni semua handphone kompem bleh pakai, tak tpu punye, janji u all pakai internet mobile jika guna hotlink prepaid. aku punya sony w660i pakai yg ni la



Fring


Sonar Ruler

Dulu ni lah last projek utk semester akhir aku di politeknik, bukan guna iphone tapi guna gadjet yang camneh la untuk ukur jarak, cuma yg ni kalau angin kuat tolong jangan guna,kadang2 dia punya bacaan agak lari sbb dia guna gelombang yang keluaq dari henpon dan pantul balik, kalau kena tempat yang keras dia akan pantul dengan bacaan yang tepat sebab gelombang dia dapat begerak dengan laju dan dalam jumlah yang banyak dapat sampai.cuma aku pakai dulu dia moden sket kot, sbb dia terus naik dia punya bacaan ukuran dalam unit meter dan kaki terus dan boleh set utk save.





Gizmodo

Angry Bird

Ni adalah sejenis game yang memang sangat top utk iphone ni..pada yang nak Cuba Try Test(3 perkataan tapi maksud sama kan?)boleh la download, yg ni tak kompem free ka tak, tapi harga pasaran dia 99sen tapi dlm usd..convert pi mai pi mai dapat la dalam rm3 camtu duit Malaysia.





Angry bird

Jadi ni lah saja beberapa app yang aku dapat tangkap sikit utk di sharekan kepada semua pembaca, jadi kalau ada lagi akan di update,kalau yang kena bayar pon akan di letak gak,mana tau ada yang buat jailbreak,boleh download free.

No comments: