Pages

Tuesday, December 28

See Food filem animasi 3D terbaru dari Malaysia.


Kalau kita sebelom ni mengagungkan filem upin dan ipin yang ni ada lagi satu movie pasai kehidupan laut di panggil See Food.

Dibina oleh syarikat bernama Silver Ants. Syarikat ni agak top dengan rekaan animasi depa, berpusat di Selangor dan sedang meningkat naik.

Cuma filem ni dia punya skrip dan dialog dia dalam bahasa inggeris. mungkin budak2 kampong agak penat nak membaca subtitle bila pakat2 nak ajak mak pak pi tengok. trailer dia cantik dan lawa bangat nih.

Aku rasa kena pakat-pakat tengok, Buat masa ni sinopsis filem ni aku tak dapat cari lagi mungkin akan aku edit balik entry ni lepas dapat.Aku rasa geng-geng dalam laut ni nak try rasa camna rasa makan ayam kot tambah tambah si jerung tu lepas tgk buku yang dia punya anak buah tunjuk dlm trailer ni lepastu mungkin dari situ dia cipta mesin untuk naik kedarat kot.

filem ni akan ditayangkan tahun depan tapi kalau untuk malaysia taktau la ada dalam bahasa melayu atau orang puteh.

Trailer dia aku bagi 10 bintang sebab dengan aksi menarik,gambaq cun dan graphic dia penuh seni bila 3 ekoq anak buah si jerung dan si jerung ni dari laut mengembara ke darat dengan robot yang depa bina dan aksi ayam berlawan dengan depa..haha..wau bulan pon masuk dalam movie ni..

Thumbs Up Silver Ant, movie yang agak baik sekali. Silver Ant ni gak pernah menang award bagi Best Production and Best Animation Director pada tahun 2009 Industry Awards. Nak tau lagi lanjut pasai syarikat ni bolehlah ke website ni Silver Ant Production

Mai kita pakat tengok sama2 trailer dia.



Menarik dan cun bukan dia punya trailer..tahap dewa gak ni movie ni aku rasa.dah macam cerita hollywood dah.

3 comments:

sazali yusof said...

wah.. gila gempak.. dah macam finding nemo dah graphic dia,, tahniah2..

http://neizalyez.blogspot.com/2010/12/pejam-celik.html

Azuan said...

smart giler weyh...satu lagi citer yang aku rase best lepas tengok trailer merong mahawangsa..hohoo

Admiral Hafiz said...

hehe
bru taw psl ni
tq2


Wow! Cantiknya Header Blog ni! Pencarian 10 Header Blog Tercantik 2010!