Pages

Monday, December 27

I Am Number Four Movies.Michael Bay.


Movie plak dah? ha...cerita pasai movie plak la, asyik sembang gadjet, tah2 ada yang dok kata apa dia ni hari2 dok post gadjet ja, banyak plak duit dia dok beli gadjet2 tu test performance dia..huu..mulot org takleh tutup cam mulot tempayan paklong oi.


Jadi dalam dok tengah kelebek movie apa yang nak keluaq nanti taun depan, aku terbaca satu cerita yang agak hot sbb di bikin oleh Orang kuat cerita Transformers Michael Bay.


Cerita ni mengisahkan seorang hero bernama John Smith adalah orang buruan daripada pihak yang jahat dan nak bunuh dia, untuk yang tatau lagi dia adalah buruan yang keempat la kiranya, number 1-2-3 dah dibunuh dah.Dia ni keja dok ubah identiti dia saja sebab benda lagu ni la dan sering betukaq-tukaq alamat atau lebih senang paham berpindah randah dengan Guardian dia yang dipanggil Henry.Di pekan kecil bernama Ohio, dia dah rasa cam dah sampai ke kampung halaman sendiri, dan tanpa dia duga dia punya hidup berubah bila masa dia bertemu orang yang dia sayang dan perkongsian takdir dengan orang lain..untuk kisah lebih lanjut kalau tak paham apa aku ckp ni boleh review video bawah tu.Filem ni lebih kurang ala-ala Twilight lagu tuh la ni ha..

Untuk dapatkan aksi lebih menarik marilah sama melayan trailer movie ni.

Saya cakap : Adakah dia kata "its...Malaysia?" ayat dia yang tu tak brapa nak dengaq.





Kemungkinan keluaq bulan February 2011 nanti.

1 comment:

azwanalaman said...

Memang dia sebut Malaysia....