Pages

Sunday, May 13

Kamera Cardboard made from IKEA.

Lama betoi aku tak merewang di laman sesawang yang dah bersawang nih, dah lama tak mencari idea dan design baru di pelusuk dunia untuk di share bersama-sama peminat penuh kemodenan dan kebaratan di dalam Malaysia ini, jadi jom baca dan tengok apa yang aku nak share hari ni.


Buat masa terkini DSLR kamera dan LOMO menjadi igauan umat manusia yang ingin berkecimpung dalam dunia penuh warna warni, hitam manis,  suka duka,gelak tawa dan macam-macam lagi yang boleh diterjemahkan melalui gambar yang tidak terlibat langsung dengan kamus dewan bahasa dan pustaka melainkan perasaan semata-mata.







Jadi mungkin anda boleh berubah arah dari lomo kepada kamera jenis cardbord yang mana memerlukan bateri AAA sebanyak 2 bijik dan boleh menangkap gambar sebanyak 40 keping serta dimasukkan kepada adapter usb laptop anda dan bolehlah terus share di laman tweet2, fb,dan flickr...






Kamera cardboard ni boleh digunakan oleh sesiapa saja samada kaklong rambut lurus macam pembaris, abang janggut macam Osama Bin Laden malah, makcik jual sayur pon boleh.

Apa yang penting kepada blogger yang sentiasa menjadikan belog sebagai tempat menjual barangan macam baju-baju, makcik-makcik yang nak beli barang perabot rumah dan nak jual perabot yg takmau guna dah malahan, penjual-penjual ubat tradisional atau ubat kurus seumpamanya jugak boleh guna kamera ni, tak payah nak pakai kamera mahai2 dan berat sampai bahu jatuh untuk mengambil gambaq, Shoot, Upload dan SOLD OUT..hehehe..

Direka oleh



Hanya dapat dibeli di kedai IKEA yang terpilih sahaja.

p/s: gunakan di tempat yang betul.

1 comment:

Munky itu Hanjeng said...

WOI WOI WOIIII!!!ADA LAGI RUPANYA BLOG HANG NEHHH!!!!AHAHAHAHHA
LEYEMENENENENNNNNNN LEYMEENNNNNNNNN