Pages

Tuesday, October 11

Applikasi Android Di Komputer Windows Anda.

Mintak maaf,pasai lama tak mengepost benda baru-baru kat sini disebabkan hal yang memaksa aku untuk lebih menghala kepada mencari pekerjaan baru..besala. orang yang tadak keja tetap ni kena la rajin tukaq-tukaq keja, lari pi interview sana, interview sini, tapi takpa terima kasih diatas sokongan anda yang tak henti-henti dok tanya bila nak post entry baru.

Harini kita akan bersembang dan tengok benda baru dalam operasi Windows di mana Android punya applikasi ni dah buleh dah main kat windows siap buleh download lagi, ada bermacam jenis game yang agak hot di arena kegadget-tan ni iaitu contoh paling dekat burung merah marah, potong buah dan game lumba kereta,game baseball aku dok rajin main tu tatau la ada ka dak. Jadi lepas ni bukan saja di talipon bimbit tapi di komputer pon boleh main..jum tengok review dari video nih.



Applikasi ni di edarkan secara free tanpa bayar oleh Bluestack dan saiznya lebih kurang dalam 200Mb saja untuk didownload dan diguna dengan berhemah, aku tak sempat lagi nak download, mungkin kena format laptop dulu baru leh main pasai segala benda dalam ni dah penuh dah bersawang abis. Okay bagi laptop jenis lama zaman tok nadok dulu tu mungkin boleh letak gak application nih cuma mungkin akan slow sikit dia punya performance.

Apa lagi..jom la buat sempoi depan kawan-kawan di kedai mamak masa dok pakai wifi free tu..

2 comments:

Abang Zam said...

whoaaa!! game drag racing ni aku slalu main kt android kawan aku
sempoi woi

mizan said...

download la bro..hahaha..best ka..cara ni aku pon nak kena download neh..