Pages

Wednesday, September 14

Pasu Bunga Berpesyen-pesyen.

Sesuai untuk dihias di dalam rumah anda, maklumlah la ni hujan, letak kat luaq lama-lama pon tak berapa nak elok gak, tambah-tambah kalau di kawasan berkedudukan rendah..mai ayaq,sekali pasu-pasu dia angkot pih..hehe..

So bagi anda wanita dan lelaki hati jambu, pasu ni sesuai untuk diletak di dalam opis anda, kawasan rumah anda yang ada lagi tempat nak boh pasu bunga ni pasai dia tak berapa nak besaq sangat pon, agak-agak besaq tapak kaki gajah ja, bukan gajah duduk ok?? Aku tapak kaki kau baru tau kalau kau kata gajah duduk.

Jom lah kelebek sikit.


Pasu jenis ni memang dicipta macam nih, jadi usah risau andai anak anda buat sebagai alatan sukan dia.


Dah macam pengepam susu dah aku tengok nih.


Yang ni plak jenis rumah yang sudah berkahwin baru sebulan dua, jadi pasu ni mungkin milik anda, abaikan meja buruk itu.


Pastikan sebelum membeli anda fikir dahulu samada anda seorang penjinak monyet atau mawas, kalau ada dirumah sekoq dua mungkin pasu ni tak bleh di beli dan diletak cun-cun tepi tingkap rumah anda.


Yang ni ok sket pasai boleh ditarik ke atas dan kebawah, jadi bila tarik keatas macam ruang kosong kat bawah tu hilang mungkin akibat gaduh laki balik lambat pi karaoke.



Pasu ni boleh dihantar kepada Mat Sabu sebagai cenderahati diatas ucapan hebat beliau yang baru-baru ini meletop di beberapa paper dalam negara dan dalam negeri.

Kat bawah ni ada beberapa lagi yang mungkin boleh anda komen sendirik, jadi bolehlah pilih atau esok lusa boleh cepat-cepat cari tanah liat dan bentukkan menjadi camneh, orang Malaysia kan apa saja jadi? Selamat mencoba...










Abaikan otak kuning anda untuk gambaq terakhir..sekian..

No comments: