Pages

Saturday, August 6

Jika Harry Potter Di Jadikan Anime.

Pernah tepikiaq bila novel besaq bernama Harry Potter sebagai watak utama yang baru saja melabuhkan filem terakhir dia nih dijadikan kartun macam manga atau versi anime plak, macam mana lah rupa dia kan? Jadi hari ni aku dah dapat satu contoh baik punye macam Dafi AF tu punya tagline, jom kita tengok, maaf gambaq agak panjang dan mungkin melalot-lalot.


Memang panjang jugak, tapi lukisan yang aku rasa agak ok la..

2 comments:

✖[Hanjiechan]✖ said...

comel glew kot!hehe..

Encik Amie said...

hahaha.anime memang cumel2.