Pages

Tuesday, July 19

Rumah Kegilaan Skaters.

Bagi peminat atau skaterz profesional, mungkin rumah ni menjadi impian anda sejak mula pro ber"olie" dan macam-macam lagi, memang sangat nice jika dibuat rumah untuk ber"port" dengan kawan-kawan atau senang kata tempat hampa nak melepak dan menambah skill. Jom tengok rumah yang agak hebat nih..










Lompatla nak lompat tinggi mana pon,tadak sapa nak kacau hampa dah..hehehe..

2 comments:

nawal addina said...

ahahah

tak rela rmh mcm tu even aku gi-la skate

-.-

Encik Amie said...

belom terai belom tau nih.