Pages

Wednesday, July 20

Kasut Bertumit Yang Taakkkk....ramai nak pakai.

Yang takleh belah langsung..memang takleh blah..aku tatau sapa punya idea nih..aku rasa idea ni yang tak pakai kasut jenis camni punya designer lah kot..selalu orang yang pakai camni nak yang lagi selesa..ni bukan lagi selesa..siap buleh buat patah tulang pungkoq pon ada aku rasa..hampa tak pecaya jom tengok...












Hahaha..macam-macam jenis..dari kasut tumit sama tinggi, sampai kasut nike pon ada buat...pastikan berat badan hampa tu unggul untuk pakai dan bukan tunggul, kalau tunggul memang sakit tumit la, silap-silap patah tumit tu...gunakan tagline filem godzilla(size doesn't matter..) sebelum membeli kasut tumit tinggi.

Tahukah anda gecko adalah haiwan yang dijadikan subjek utama sebagai watak godzilla tu..kira dari sekoq gecko atau orang ramai panggey tokke atau pokke tu..di jadikan sekoq resaksa besaq yang habeh bangunan semua dia rabat(panjat).

3 comments:

Abang Zam said...

aku suka yg jesus n salib jadi tumit
loike bitch!

Umihoney said...

gayat :)

Encik Amie said...

tfa:xbrapa elok kot.heh.

UH: Kasot mana 1 yg gayat