Pages

Monday, June 6

Senarai Alat Yang Tak Boleh Blah.

Alatan elektronik atau letrik dan banyak lagi yang sering membantu kita mencepatkan kerja-kerja yang nak dibuat termasuk mencuci kain baju, periuk belangan dan sebagainya, tapi pernahkah hampa tepikiaq yang bila nak makan megi yang tengah hangat pon kat stick tu letak kipas angin, lagu mana cerita tu...dan macam-macam jenis yang tak masuk di akai..tapi video first ni memang dia menggunakan akai untuk gerakkan telinga.

Telinga Kucing



Telinga kucing ni akan berfungsi berdasarkan hampa punya emosi, kalau emosi terganggu atau kemurungan tu aku taktau la telinga tu nak jadi lagu mana.

Keyboard Bisu


Pada yang nak menjaga hati kawan-kawan sebilik yang tidoq awai dari hampa, buleh pilih keyboard nih dan bila taip bunyi takkan keluaq kuat cam biasa..

Hidung Penaip Telefon Skrin Sesentuh


Ni dia kira macam kalau hampa takmau pakai 2 tangan la nak guna henpon, jadi boleh jadi burung belatok sat  dengan pakai alat ni.

Booty Pops



Yang ni sesuai untuk perempuan yang pungkoq takdak...kira macam kalau pakai seluaq tu nampak macam seluaq londeh, jadi lepas pakai natang ni pungkoq anda akan nampak mantop saja..Bulih dah pakai dan jalan menonggek dgn kasot Gucci..

Kerusi Memancing


Yang paling aku nampak memang sesuai untuk geng kaki mengai, senang skit,takyah bawak surat khabaq dah, yang kedua plak aku rasa untuk pomen moto dan sebagainya..

Penyejuk Megi


Yang ni yang aku kata tadi..haha..buat sendiri ja..


Nak yang lagi gempak boleh ke Pelik Bebenor

No comments: