Pages

Wednesday, June 15

Semua Tentang IKEA..

Ni semua pasai iklan IKEA yang mana banyak tentang perabot, bukan tempat makan macam meatball apa bala semua tu..jom tengok berapa gempak sangat iklan depa ni di luaq sana..














Semua jenis ada, dari bangunan sampai tempat tunggu bas..

4 comments:

shindosai said...

ikea lover ye?

SRenungan said...

waa style la..
kreatif :)

Encik Amie said...

IKEA? barang aku kat umah tu banyak mai dari SIAM saja, IKEA?? Belom mampu lagi..hahaha..sapa nak hadiahkan utk birthday aku sempoi gak...aku nak sofa jenis L

Encik Amie said...

SRenungan : Memang kreatif, org kita kreatif gak cuma tak didedahkan saja...