Pages

Friday, June 3

Fahmi Fadzil kena tweet mintak maaf 100kali??




Baru membaca berita di website luaq negara pasai menatang nih, puff..susah kot nak buat permohonan maaf sebanyak seratus kali dan 100 orang maafkan dia, la ni baru 22 maaf diterima oleh peminat dia yang mencapai lebih kurang 4000 pengikut dia di twitter tu, berita ni aku dapat di Berita harian dan sumber luaq negara, nak tengok klik link bawah nih...

Berita Harian

thenextweb.com

Dia ni fitnah orang pasaitu kena mintak maaf, aku pon tak berapa nak tau apa kes yang dia dah buat, tapi nampak gaya nya hakim dah suh dia mintak maaf, jadi aku nak cari lah kes yang dia buat nih..lepaihtu aku jumpa bog nih

Malaysia Kini yang bertempat di Bangsar dia punya syarikat..hahaha..tiap2 malam aku dok makan kat depan pejabat nih.

No comments: