Pages

Sunday, May 15

Rumah Untuk Golongan Lonely.

Buat semua jejaka dan gadis yang lonely, tengah mencari bilik tapi harga mahai, memang sangat mahai, sebijik bilik di Bangsar yang boleh memuatkan sebuah katil, satu almari berharga rm300 sebulan, manakala rumah sebulan rm2100, biasa la, kawasan elite memang makan modai sikit.

Bagi yang mencari rumah dan seorang yang sangat-sangat lonely atau pon jenis yang tak suka bercampoq dengan orang lain, rumah ni boleh menjadi perhatian untuk golongan semacam anda. Kecik dan ringkas, boleh pasang apa saja ikot suka hati tanpa mengganggu ketenteraman awam, tapi cukai pintu anda perlu di bayaq, pada yang tak bayaq lagi cepat-cepat la bayaq sebelum harta anda di sita.


A tour of the Cube from Mike Page on Vimeo.






Rumah ni dicipta secara kompak oleh sorang doktor dan dia punya ahli penyelidik khas untuk seorang penghuni sahaja. Memang nice dan agak sempoi dan setyle. Mungkin di masa hadapan rumah ni sangat sesuai di buat untuk student di beberapa tempat di universiti kat Malaysia nih. Tapi yuran mungkin akan bertambah, tolak tambah duit bawah meja lagi, tipu resit barang-barang apa semua..haha..jenuh cekau duit.

Apa-apa pon..kita enjooyyyy!

3 comments:

Abang Zam said...

kecik & bujet gila
hahaha..macam sakit pinggang je nk duduk dalam tu

mizan said...

hahahah...tak sakit kot ,cam ok ja, kita saiz badan kecik2 ja, tak macam warga eropah..

sharifah medula said...

nice. aku suka rumah ni. jimat ruang. kadang-kadang lonely forever macam bazir ruang dok menyewa rumah besar.