Pages

Monday, May 23

Packaging Uncang Teh Yang Superb.

Teh uncang yang mudah di buat dan senang, sebabtu bangun-bangun pagi saja orang bawah aku dah siap buat teh kat aku..hahaha..tapi yang ni punya packet teh uncang yang agak lagi semart dari yang ada di kedai berdekatan, apa lagi nak di kato? jom tengok.













Aku paling suka yang cigarette tu, nampak macam orang lain rasa takmau minum kalau aku bancuh teh nih..menyelamatkan aku daripada penge"pau"an kawan-kawan sebilik atau adik-adik.

3 comments:

chunk (◕‿◕✿) said...

gulp yucksss tetibe geli geleman nk minum teh es!! *sigh*

Encik Amie said...

hahahaha...awat geli plak? yang teh ais tu buat pakai serbok teh, bukan teh uncang

mOon jOhari said...

yang 1st tuh mmg sesuai utk sindir perOkok tegaR...suka!