Pages

Monday, May 16

Fesyen Warga KL.Seluaq singkat.

Fesyen tu membabitkan dari segi pakaian, jadi untuk pakaian warga KL hari ni aku tengok memang amat sesuai dengan cuaca yang tak menentu dan hujan sikit jam sikit jam di kawasan yang agak sempoi termasuk di kawasan penempatan aku yang berbukit bukau dan ayaq yang mengalir deras..jadi fesyen yang ingin diketengahkan ni adalah pesyen jenis seluaq di sinting atau orang panggil seluaq singkat..

Fesyen ni sangat memudahkan diri si pemakai yang rasa takmau bagi seluaq basah, dimasukkan dengan selipar jamban bercop segala jenis brand dari merata dunia. Rujuk gambar dibawah.






Kasut serelom atau dipanggil sebagai kasut sarung, macam kain sarung la pesyen dia nih kiranya. Pastikan guna perfume untuk kasut, atau cuci kaki dan lapik dalam kasut tu dengan tisu tandas, kalau takleh gak, pakai stokin jenis untuk kasut camni, boleh di beli di beberapa kedai yang menjual stokin tu.

8 comments:

MissNadh said...

memang tgh trend pakai seluar tergantung camtu..slalu tgk kat cite2 korea..dah 1 dunia plak dah ke?nanti coming soon to malaysia plak dah.

Encik Amie said...

kat malaysia memang dah coming dah fesyen2 lagu nih.

Adam said...

dah ramai dah. tak payah cakap kat penang, kat tempat aku bljr pn sme jgk.

Encik Amie said...

tak ckp pon kat penang, kami tgh bincang kat malaysia ni..haha..memang belambak dah..senang nak amik ayaq semayang.

Abang Zam said...

fesyen bai..semua suka
hahahaha..tp macam bastard jugak eh

Encik Amie said...

haha.no kumen.

sharifah medula said...

aku rasa ok je. asal tutup aurat sudah.

Encik Amie said...

mmg lew ok. tak kata pon tak ok.