Pages

Monday, May 9

Bila Logo Diedit Supaya Jujur Kepada Pengguna.

Kelaskan beberapa makanan segera paling top di Malaysia, logo dia yang kita selalu tengok hanya simple dan menipu pandangan mata supaya membeli keluaran dari pada logo brand company tersebut, apa kata kalau logo tu kita ubah sikit jadi yang betoi-betoi menginsafkan orang ramai untuk beli.

Mai kita tengok sejujurnya apa yang betoi mengenai beberapa logo yang diubah suai sikit nih.


Ni adalah warna daripada logo sebenar Facebook, maksudnya adalah lebih kurang cam penangguhan atau orang yang rajin menangguhkan kerja, jadi dengan Facebook kadang-kadang fan yang begitu fanatik sampaikan kalau takleh buka facebook sehari buleh jadi tak betoi, tidoq tak lena, makan tak kenyang, mandi tak basah-basah walau di sembur dengan paip bomba sekalipon...


Cat Video, atau lebih dikenali sebagai youtube.com, website yang sangat popular, dipanggil cat video sebab lebih ramai suka memasukkan video kucing kesayangan dan paparkan kepada umum kelakuan depa, mungkin boleh diubah gak jadi benda len.


Logo ni lah yang aku dok merapu tadi nih, camana? ada betoi dak aku kata kalau logo di diedit jadi jujur? Berapa ramai yang dah dapat diabetis? Tu belum lagi masuk logo Kedai Amran di Pekan Jitra, Kedah, berapa ramai pakcik-pakcik yang dah potong kaki disebabkan ayaq dia yang SUPER tu..

2 comments:

Abang Zam said...

perh..sentap lah sapa kaki MCD

Kahkahkahkah!

mizan said...

memang kompem akan tersentap kalau mcm ni.