Pages

Wednesday, April 13

Kamera Yang Bukan Kamera Biasa.



Kamera, terlalu banyak di pasaran sampaikan kebanyakan rumah sekarang paling kurang pon mesti ada henpon berkamera. Yang nak di share ni beberapa kamera yang agak sinonim dengan kehidupan masa kini baik untuk yang mengaji,bekerja, berhangout sama kawan-kawan dan bermacam "ber..ber..." lagi...

Kamera ni bukan setakat boleh nak amik gambaq saja tapi boleh rakam video dan dengaq lagu sekali siap boleh transfer terus menerus ke laptop anda.Pastikan anda tidak ditangkap ketika menggunakannya, jika tertangkap sila tanggung sendiri.

Minox Spy Kamera


Kamera ni amat sesuai digunakan oleh segala detektif termasuk detektif conan atau pon mak datin yang nak sepai pak datok diluaq sana yang makan luaq..kecik dan mudah dibawah bersama beg Gucci anda.

Nikon Kamera Teransparent.


Yang ni sesuai untuk yang nak nampak macho saja di khalayak ramai..D80 model kamera ni.

Pen Kamera


Pen yang sesuai ketika lecturer mengajaq, boleh merakam video siap nih, tapi kepada stalker di luaq sana jangan dok kurang ajaq dok p amek video 3gp plak..kena tangkap, siapla, pecah muka.

Kamera Fleksibel



Kamera ni pon sesuai untuk yang nak jadi Pet Detektif,jadi takyah dok tebok lubang kat surat kabaq untuk intai suspek, memang fleksibel kamera nih, bentok dan rupa pon lawa gak, boleh intai makwe hot dibelakang..

Kamera Tom Cruise


Yang ni plak sejenis kamera yang boleh amek gambaq,video dan dengaq lagu melalui mp3 yang ada kat cermin mata nih, boleh belakon ala-ala tom cruise dalam misi mustahil.


Pistol Berkamera


Pada satu ketika, polis Jepun penah guna kamera nih, hebat sunggoh..hahaha..jadi lepas ni kalau buat kesalahan di jepun jangan takot pasai pistol depa guna tu hanya kamera semata-mata.

Jam Berkamera


Jam ni bukan setakat jam biasa macam Omega ka hapa, tapi jam yang boleh ambik video dan transfer terus masuk laptop dan save atau view video yang diambik.8G memori dia..puaih amek video gak kalau lagu nih...

Jadi tu saja kamera yang ada setakat nih,amek gambaq buleh,rakam video buleh, kena bantai dengan orang ramai pon buleh..Gunakan dengan sebaik mungkin okeh?

6 comments:

Hanys Najib said...

COOL gilak semua nihh! XD

saya_arief said...

nak yang last.

mizan said...

memang cool,belilah 1

Kujie said...

tu jam Omega ke tu..hihihi

xazryx said...

yang jam tu aku nk !

mizan said...

kak kujie: 2 jam uptown kot.haha
azryx: haha,try kelik kat nama jam 2,ada web dia