Pages

Monday, April 4

Bila ABPBH 2010 lebih hot.

Dah tengok ABPBH semalam yang mana kepopularan terletak ditangan anak muda berjiwa rempit yang dulunya sempit kini berduit?

Selama 2 jam 45 minit keudara di tv3 masih tak panas dan tiba-tiba kepanasan bermula bila Ucop Dan Abu Hurairah menggegar pentas ABPBH 2010 dengan sitkom lawak takkan kering gusi sampai bebila pon..kelakuan yang menjadi jadi start dari ucop dibawa masuk menggunakan kerusi roda oleh watak Abi yang memang keja dia dalam Hantu Kak Limah pon co-pilot kerusi roda si Ucop tu...





Tak kering gusi dibuatnya bila kedua-duanya bergabung dan memang bikin panas dan gamat satu pentas Genting Highland yang katanya cool cam dok di luaq negara gitu.

Untuk lagi panas boleh layan balik kelakuan gila dua orang yang dah top dengan stail mat rempit memacak 8 tiang batu nisan dan si Ucop yang tangan selembut bayu..



Memang menggila 2 orang nih..hope sambungan kehidupan penduduk kampung akan lagi menyerlah dan kebabom dari skrip dan jalan cerita dari Mamat Khalid nanti.

2 comments:

Abang Zam said...

berpengaruh weh cite tu! gila babi betul lah

mizan said...

memang sangat berpengaruh dan lebih hebat daripada ngangkung yang lawak dibuat-buat..hahaha..cerita ni tak perlukan mimik muka, hanya perlukan skrip yang menarik dan bersahaja..terbaik la orang perok..heheh