Pages

Monday, March 21

Perbezaan penggunaan kamera masa kini.

Memang sangat berbeza, aku tatau la kalau hampa yang kat luar sana tu ada pakai kamera tu untuk keadaan camnih..

Dulu memula ada semua gambaq diambik tapi bila dah tak perlu dibuang begitu saja.

Ni keadaan yang membuatkan aku tersenyum kalau betoi-betoi ada kena mengena dengan orang yang masih hidup atau dah mati.









Sesuai atau tak? Kowang yang tentukan.

2 comments:

Abang Zam said...

haha..aku ada buat jugak pasal dak2 camera ni..adik-adik foto-tangkap..

amie said...

hahaha..share la..bole gak tengok2 kelaku dlm gambaq tu