Pages

Friday, March 25

Cincin Kreatif.

Cincin, selalu dilihat bertatahkan berlian tiruan mahupon pokok kayu dan biji buah durian. Hehehe..yang ni agak lain macam sikit ja tapi takda la sampai anda terpukau macam mangsa pukau yang bole kata hari-hari ada yang kena pukau, dipukau dek mat bangla,indonesia,myanmar mahupon nigeria dengan aksi ayat manis mereka dan gadis-gadis melaboqkan duit dan peha untuk depa.

So apa lagi, jom tengok kot-kot ada yang nak p buat gathering ka,reunion sekolah ka tak pon nak p kenduri serta hari setiausaha bersama abang metrosexual.Di majlis mana-mana bole memakainya punn..

Inner Message Ring


Cincin yang sesuai untuk seorang lelaki melafazkan apa yang nak di cakap tanpa segan silu, sesuai untuk pasangan yang rasa dah sampai nak berkahwin, jadi si laki tu bolehla tulis kat bawah cincin tu dan bila gadis tu pakai, dan masa nak mandi dia tanggai, bole la tengok perkataan " U jadi ka nak kawin dengan I ni?" Hehehe

Crayon Rings


Cincin yang sesuai untuk abang buruh binaan, sebab takyah bawak pensil masa nak ukur saiz pintu ka,saiz lantai ka,saiz lubang jamban ataupon saiz apa2 saja. Tailor bole gak pakai cincin ni. Hebad dak? Tatiew Liewww..


Camera Ring





Sesuai untuk mat-mat photo dan minah-minah mulot lopong sambil diteropong oleh kamera hasil duit pinjaman. Kalau obses sangat dgn kamera boleh la pakai cincin ni untuk menunjukkan hampa memang setail.


Projector Ring


Yang ni memang sangat sesuai untuk bini-bini askar,abang polis,abang businessman yang 2-3 hari skali outstation kerana mengerjakan pekerjaan atau kahwin lagi satu serta jugak, abang kapai yang selalu 4-5 bulan skali baru nak balik mai. Boleh dijadikan pengubat rindu. halakan dengan torchlight kat lubang macam kanta cembung atau cekung tu dan bahagian filem dia bole tala ke dinding, jadi gambaq akan keluaq kat dinding.

Ini saja yang ada, memang ada yang sesuai untuk pasangan kekasih saja aku rasa nih, bagi komen-komen aku atau keterangan aku kat bawah tu kalau melampaui batas mintak mahap banyak2, ayat diguna pakai untuk membuatkan anda tidak bosan menengoknya.

1 comment:

Abang Zam said...

kahkahkah...abang suka yang bentuk DSLR..

macam pantek!