Pages

Saturday, March 26

Buku Telefon Diukir Jadi Potrait Manusia Dalam 3D.

Memang serius kreatif,bukan senang nak buat bagi nampak 3D bila ukir guna pisau jenis X-Acto pastu bentuk jadi muka orang daripada kepingan kertas yang tertera no talipon dan nama serta alamat dlm buku tu.

Tak percaya tengok gambaq dibawah nih..serius sempoi.

Clint Eastwood





Rowan Beans



Barrack Obama




Albert Einstein




Ada banyak lagi hasil yang dia buat, memang sempoilah dia ni, aku igt bole ukir ais ketoi,cokolat,batu,kayu,buah,pasir di tepian pantai ja,buku pon boleh.

Nama pembuat ni adalah Alex Queral, nak tau hasil-hasil tangan dia dan biodata dia serba sikit klik kat link bawah ni.


Projects Gallery

3 comments:

Fathiha Zainal said...

Wah!! Mcm itu pn boleh yea? Gila kreatif!!

amie said...

memang sangat kreatif kan2..??
tak pecaya betoi..tapi sebab tak pecaya tu la apa saja bole jadi..kehkehkeh..

Abang Zam said...

aku baru tahu kau ada belog lagi 1..haha

rm29 untuk setahun..kalau kau nak buat untuk 2 tahun ada harga sendiri..

g link yg aku bagi dalam entry aku