Pages

Monday, March 28

Basikal Ultra Modern .

Ini bukan ultraman mahupun ultra unggu tapi ni ultra orange. Sangat mantops,sesuai diguna di mana sahaja dan boleh dilipat daripada tayar sampai la kebody gerek tu dan letak di dalam beg..hahaha..kepada peminat gerek lepas ni kalau minat nak padukan gerek anda supaya orang lain jeles kena belajaq simpan duit banyak-banyak dah lepas ni sediakan buku 555 bersama kalkulator semasa di jamban.













Aku rasa gerek nih tak payah boh angin dah kot,pasang siap dan kayuh saja..haha..tpi tang mana breknya? Adakah basikal ni dikategorikan sebagai "single speed bike" gak? Anda sajalah tentukan.

2 comments:

valavo aduuerdo meneferdo valavo alhireyo rito mino akhiro said...

tayar dia tu tak akan licin ke?

amie said...

itulah,kalau da jual mahai takan tayar depa nak buat lengai lak kan.aku pun xtau nak ckp.