Pages

Saturday, March 12

Basikal Bukan Jenis Kayuh Tapi Jenis Berjalan Untuk Bergerak.

Mesti hampa semua pening kepala baca aku punya tajuk blog nih kan...

hahahaha..sebenaqnya time aku tulis tu aku tulis sepintas lalu tanpa guna otak untuk pikiaq apa tajuk aku nak tulis. Semua terkeluaq dengan sendiri dia.

Okeh, selalu basikal yang kita tengok ada tempat duduk, pastu bole kayuh sambil bontot bergerak mengikot ton kan,puff..seksi..haha

Okay yang ni plak aku nak share basikal jenis orang yang memang rajin p gym slalu depa guna satu mesik yang mana depa just berjalan ja atas mesin tuh dan basikal ni dibuat dengan cara camtu gak la dan TIADA TEMPAT DUDUK.

Anda paham? naik basikal sambil berdiri,mesti patah kaki kan..lenguh kan? Yang ni confirm tak lengok punya..cuma kalau eksiden nih aku raasa..bederai abis gak la kot.

Nama dia Elliptical Bicycle, dedesain memang untuk fitness punya ni,dan semestinya yang akan pilih basikal jenis ni orang yang dok masuk Celebrity Fitness yang takmau abang badan ketak-ketak rajin dok mai buat baik tolong ajaq kita kat dalam gym tu dan kena tauk buang rm1000 sebulan bagi kat depa dan semestinya orang yang malas pi gymnasium.

Dah malas pi gym dan malas nak keluaq rumah, basikal ni pon boleh gak guna dalam rumah..tak pecaya tengok gambaq di bawah dan video betapa lajunya gerek nih bersama link utk maklumat syarikat yang keluarkan basikal ni.




Hamboih paklong ni..pantang nampak yang segak sikit..geram lew tieewww..









Via Elliptigo

1 comment:

Kumbang Jingga said...

wooowwwww interesting...kalau aku import basikal ni pastu jual kt malaysia laku tak agaknya hehehe