Pages

Wednesday, March 23

Barang Untuk Bilik Air Anda Yang Budget Hot.

Kalau anda budget hot dan rasa nak buat kawan-kawan lagi hot hot kaw kaw punya bila masuk dalam bilik mandian dan temenungan anda tu boleh cuba gadget di bawah.


Aquanotes Waterproof Notepad



Dia nih notepad yang bila kena ayaq tak basah, khusus untuk mat-mat jiwang nak mengayat awek gebu lagi lentik di jalanan, nak tulis lirik sempena hari perkenalan yang ke 100 hari dgn makwe atau apa-apa stuff saja yang nak ditulis boleh tulis.

Shower Mic



Sesuai untuk yang akan masuk rancangan Mentor, AF9 mahupon juara karaoke kampung bata. Melalak la kat rumah tu sorang2.

Toothpaste Dispenser



Tekan saja dan ubat gigi tu akan keluaq sendiri, jadi takyah nak picit kuat-kuat sangat cam selalu dah.

Penutup Lubang Jenis Mintak Tolong


Penutup lubang yang ada nampak tangan ja, ala-ala filem gadis lentik mandi tiba-tiba lemas mintak tolong abang baywatch.

Shower Sticker



Yang ni ok gak bagi umah yang ada pemanas ayaq dan masa nak mandi tu malaih nak letak kat tempat dia balik pasai nak sabun badan boleh la lekat kat mana saja jenis permukaan dinding kat dalam bilik air tu.

Pisang Emas Slip No More


Ni jenis pisang yang boleh lekat kat dalam bathtub tu dan bila orang nak mandi dan pijak pisang ni kompem dah takkan jatuh macam dalam filem Home Alone 1-5 tu.

2 comments:

Abang Zam said...

tapi yang tempat ubat gigi tu sangat tak kool..pointless

mizan said...

itulah, kadang2 tak semuanya perfect..ada gak yang tak perfect jadi kena pandai pilihla..mana tau ada orang yang suka pada yang tak perfect tu..kan2? hahaha..